piątek, 4 kwietnia 2014

Libster Award :)


   Hej wszystkim :)
   Po pierwsze - dziękuję bardzo Klaudia mrau za nominację :) Nie spodziewałam się tego więc jest to dla mnie całkiem miłe zaskoczenie :)
   Po drugie - kolejny rozdział pojawi się dopiero jutro ze względu na opracowanie strategii jak ta historia ma się potoczyć dalej :)
  No i po trzecie - odpowiedzi na pytania Klaudii :

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
 ~ Najpierw tylko czytałam różne opowiadania. Potem sama coś zaczęłam tworzyć ale na papierze. Na bloga musiałam się nastawiać około pół roku. No i jestem :)

2. Jakich cech u siebie nie lubisz najbardziej?
~ Może zabrzmi to trochę pokrętnie ale nie znoszę u siebie tego, że uwielbiam denerwować ludzi, albo irytować... jak zwał tak zwał no i jestem strasznie zakręcona jak ruski termos więc ciężko ze mną wytrzymać bez zrobienia jakiegoś odpału. To doprowadza ludzi do skrajnych emocji i potem po przemyśleniu strasznie tego żałuję.

3. Interesuje Cię sport?
~ Oczywiście że tak :D Inaczej ten blog by nie powstał. Uwielbiam sporty zimowe i wszelkie sporty drużynowe :)

4. Co sprawia, że chce Ci się pisać kolejne rozdziały na Twoim blogu?
~ Nie zaskoczę jeżeli powiem, że Wasze komentarze. Są bardzo budujące. Inspirują mnie.

5. Najważniejsza wartość u człowieka, według Ciebie, to...?
~ Szczerość. Bez Niej wszystko co robimy może zostać odebrane jako kłamstwo.

6. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
~ Jeżeli chodzi o polską muzykę to bez wątpienia Edyta Bartosiewicz - Ostatni... - Cudowna...
  A co do zagranicznych...  Queen - Bohemian Rhapsody... - Majstersztyk :D

7. Film, który nigdy Ci się nie znudzi?
~ Oczywiście "Pearl Harbor" i ekranizacja "Przeminęło z wiatrem" z Vivien Leigh :)

8. Lubisz czytać?
~ Uwielbiam :D

9. Ulubiony owoc?
~ Mandarynka :P

10. Czy lubisz uczyć się języków obcych?
~ Nawet bardzo, zwłaszcza, że szybko wchodzą mi do głowy :)

   Do usłyszenia jutro :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz