piątek, 2 maja 2014

INFORMACJA

CZEŚĆ I CZOŁEM WSZYSTKIM MOIM CZYTELNICZKOM :)

CIESZĘ SIĘ, ŻE OPOWIADANIE WAM SIĘ PODOBA I ŻE CAŁY CZAS ZE MNĄ JESTEŚCIE.

WIEM, ŻE NIEKTÓRE Z WAS NIECIERPLIWIE CZEKAJĄ NA KOLEJNE ROZDZIAŁY I JAK DODAJĘ JE PO 11 TO ZACZYNAJĄ SIĘ MARTWIĆ :P
(jk doceniam to niezmiernie :*)

DLATEGO W TROSCE O WAS OŚWIADCZAM, ŻE KOLEJNY ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ NAJWCZEŚNIEJ W PONIEDZIAŁEK.

SPOWODOWANE JEST TO TYM, ŻE MAM W DOMU ZAMIESZANIE Z POWODU KOMUNII MOJEJ KUZYNECZKI KOCHANEJ (buziaczki Isabella:*) I TYM, ŻE MUSZĘ WZIĄĆ WASZE ZDANIE NA TEMAT OPOWIADANIA POD UWAGĘ I ZASTANOWIĆ SIĘ W JAKIM KIERUNKU JE DALEJ KONTYNUOWAĆ.

MAM NADZIEJĘ, ŻE MI TO WYBACZYCIE I ZACZEKACIE NA KOLEJNY ROZDZIAŁ :)

POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE, CAŁUJĘ I ŻYCZĘ CIERPLIWOŚCI DO MNIE :P

BUZIOLE :*

WASZA
Panna Boop



Moje szczere oczko dla Was ;)

9 komentarzy:

  1. ojjj no szkoda, ale wybaczam i czekam cierpliwie :D <3
    chociaż nie wiem czy wytrzymam tyle czasu (aż 3 dni wow) bez Alutki, Gregora, Thomasa i reszty teamu ;cc
    pozdrów kuzyneczkę ;P

    Czekam,
    Wierna Czytelniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za informację... teraz nie będę się martwić:D.
    Czekam z niecierpliwością na poniedziałek;). Z drugiej strony w poniedziałek pierwsza matura... ale Twoje opowiadanie jest ważniejsze, więc już się nie mogę doczekać:D Oczywiście, że wybaczam... masz dwie ważne sprawy na głowie;D.
    Ile imprez Ci się zebrało w tak krótkim czasie;).
    (Przeczytałam PRZED 11, ale z telefonu komentować nie lubię, a dopiero teraz korzystam z komputera:D)
    jk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Twoją maturę kochana i nie waż mi się Jej oblać, bo czytasz te moje bazgroły!
      Jak oblejesz to przysięgam - kończę z opowiadaniami i uśmiercam wszystkich w katastrofie lotniczej :P

      Usuń
    2. Niee... mam nadzieję, że nie obleję (nadzieja matką głupich... heh;))... chodziłam do wymagającej szkoły (tylko po 3 latach już nic mi się nie chce:p)... żeby tylko stres mnie nie pożarł... i muszę strzec się błędów kardynalnych:D... Ogólnie to wolę pisać matematykę niż polski. To drugie to dla mnie męczarnia.
      W takim razie, jak nie zdam to Ci się nie pochwalę:D nie mogę zrezygnować z takiego opowiadania i jeszcze skazywać na to innych...
      Katastrofa lotnicza? Nieee... ja panicznie boję się latać... ale "Katastrofa w przestworzach" to świetny program:D Przed lotem obejrzałam kilka odcinków, a potem modliłam się w trakcie podróży... ja i moje pomysły:D Takim zakończeniem tylko utwierdziłabyś mnie w moich przekonaniach...
      "Bazgroły"? Wiesz, że jestem innego zdania;)
      Zmykam się uczyć:)
      jk

      Usuń
  3. Uuu... ;c Szkoda... Wielka szkoda... Ja już tutaj od 8 rano czatowałam na nowy rozdział. ;c
    Oby te 3 dni minęły jak najszybciej. :D
    Pozdrawiam. :* Ciebie i Twoją kuzynkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak bez tego przeżyje :D W poniedziałek również piszę maturę z polskiego i mam nadzieję, że jak skończę to uda Ci się coś dodać :) Miłego weekendu życzę i do poniedziałku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja wytrzymam do poniedziałku? Jak wypełnię sobie weekendowe przedpołudnia? Jak żyć? :P ale rozumiem, siła wyższa, spokojnie skup się na rodzince, a ja będe tu sobie czekać w tęsknocie za dalszymi losami bohaterów.
    Trzymaj się i udanej uroczystości! :*
    krateczka

    OdpowiedzUsuń
  6. przeczytanie nowej części na blogu to bedzie najlepsza rzecz, jaką zrobie po maturze w poniedziałek :D
    czekam z niecierpliwością i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń